In momentul in care se procedeaza la predarea-primirea unei gestiuni, administratorul/directorul general are obligatia sa numeasca prin decizie o comisie de inventariere . Comisia inventariaza toate bunurile in prezenta celor doi gestionari (cel care preda si cel care primeste).Se intocmesc liste de inventariere. In urma confruntarii stocurilor existente, cu soldurile din evidenta gestionarului, se bareaza si semneaza fisele de magazie de catre comisie. In procesul verbal si pe listele de inventariere se face mentiunea ca, bunurile materiale au fost inventariate in prezenta gestionarilor si acestia nu au obiectiuni cu privire la modul de efectuare a inventarierii .
Nu exista un model de proces verbal de predare primire a unei gestiuni. Acesta se intocmeste in urma inventarierii si inscrieti in el concluziile pe scurt. In cazul in care exista diferente in minus(marfa lipsa la predare-primire) este bine ca si acestea sa fie mentionate in pv.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Inventar institutie
Ramona24
Buna ziua. Cum procedam la inventarul patrimoniului unei institutii in situatia in care in contabilitate apare un numar de bucati de produse, iar faptic sunt ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.