Buna seara.As dori sa stiu ce pot face in urmatoarea situatie:am discutat cu seful de scara si cu persoana de la asociatie in luna octombrie ca incepand din lua noiembrie unul din membrii familiei nu va mai locui la adresa de domiciliu ,si sa scada de la intretinere o persoana.Ieri s-a afisat lista de plata pt noiembrie si ...surpriza...nu mi-a fost scazuta nici o persoana.
Ce as putea sa fac?As depune cerere scrisa in acest sens dar nu stiu daca au registru pt aasemenea cereri pt ca vreau nr de inregistrare.
As putea reclama aceste aspecte undeva?
Va multumesc.Cu respect.
Solutionarea problemelor in cadrul asociatiei,se realizeaza strict cu presedintele acesteia,care trebuie informat pe baza de cererere oficiala de situatia de intrarea sau scoaterea din evidenta a uneia sau mai multor persoane
Seful de scara nu are atributii oficiale
Pentru a nu mai trece prin asemenea situatii, pe viitor orice sesizare sau cerere o faceti in scris. Orice hartie trebuie adresata presedintelui. Daca nu exista registru de inregistrare aveti doua posibilitati:
1. faceti cererea in doua exemplare, iar pe exemplarul care ramane la dvs. il rugati pe presedinte sa scrie "am primit un exemplar" si data primirii
2. Trimiteti cererea prin posta, cu confirmare de primire (indicat este sa nu se ajunga la astfel de metode)