Buna ziua. firma in cadrul careia sunt angajata se confrunta cu urmatoarea problema: avem un numar de 3 contracte care trebuie onorate sapt aceasta(am programat montajele pe azi sau maine). Contractele sunt inca in termen, adica expira sapt viitoare, dar am vrut sa le montam mai repede, sa fie gata inainte de sarbatori.
in drum spre montaje masina s-a stricat, fiind singura masina cu care se poate trasnporta tamplaria.
Intrebarea mea e: in cazul in care nu putem repara masina in timp util, sau nu gasim alta cu care sa transportam tamplaria, si expira contratele, clientii nostri care ne reclama la opc, vor avea castig d cauza? tin sa precizez faptul ca in contract avem trecuta clauza de forta majora, adica prestatorul nu raspunde de neexecutarea la termen a lucrarii pentru motive ce nu tin de el.
Va multumesc pentru raspunsuri
Sarbatori Fericite tuturor
Faptul ca s-a defectat mijlocul de transport nu inseamna ca nu trebuie sa va onorati contractul.
Caz fortuit este : daca ningea si drumul nu mai era practicabil astfel incat sa nu mai puteti ajunge la locul unde trebuie sa montati termopanele da altfel nu.
Ca sa nu luati amenda de la OPC vorbiti cu clientii sa semneze un act aditional de prelungire cu 10-15 zile si le puneti ceva in plus la comanda (ex plase la geam.).
In felul asta nu luati amenda care oricum costa cu mult peste cat v-ar costa catvea plase care nu costa mai mult de 100 ron.