avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... persoana in plus la intretinere
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

persoana in plus la intretinere

buna ziua , sunt studenta in cta si locuiesc in apartamentul matusei mele(plecata din tara) de cativa ani de zile!
1.dintotdeauna am fost pusa la intretinere 1 persoana,,fie ca eram plecata la parinti mai mult de o luna,,etc,,nu am cerut sa fiu scoasa de la intretinere..sa nu exista discutii!
ieri am fost sa platesc intretinerea ,,iar dna administrator,mi-a spus ca nu are ce imi face,,m-a pus pe luna dec,,2 pers,,pt ca a primit reclamatii de la locatari cum ca locuiesc "de ani de zile cu prietenul meu " si ca platesc intretinerea pentru o persoana doar!
Mentionez,,ca prietenul meu sta in apartamentul parintilor,,plateste acolo toate darile la intretinere...iar la mine,,ramane peste noapte max 5 nopti la rand!am dovezi!(uneori stau eu mai mult la el)
Acum 1 an,,am fost plecata din tara 1 luna,,tot in per lui decembrie,,si iar am fost pusa la intretinere,,culmea 2 persoane,,nefiind nimeni in apartamentchiar mai mult de o luna,toate astea tot la cererea anumitor,locatari,,asa spune administratorul!i-am demonstrat cu biletul de avion ca nu a locuit nimeni in ap in per aceea,,si ca urmare m-a scos urmat 2 luni de la plata intretinerii(contributiilor)!!
Ieri,am cerut sa mi se spuna si mie,,cine face aceste reclamatii,dna admin mi-a spus ca nu imi poate comunica asa ceva!
In primul rand as vrea sa stiu cine are dreptate aici eu sau ei?stiu ca normal 1 pers trebuie sa stea cel putin 15 zile pt a fi pusa la intretinere,cnf hg 400!?!
pot cere sa facem o sedinta sa vad cate persoane din locatarii blocului spun asta!si de ce?
exista vreun organism reglementat care sa vina sa ma controleze la fiecare 14 zile??sa vada cu cine sunt in casa?