Buna ziua,
De cam multisor in blocul meu apa calda are un miros neplacut, la prima deschidere (urcare) a apei la etajul 10. Intrebat, fochistul imi spune ca este din cauza unui fitru si ca tevile nu mai sunt curatate de peste 20 de ani si ca la dorinta acestuia de a remedia presedintele asociatiei invoca lipsa banilor.
Care sunt pasii de urmat pentru a verifica oficial calitatea apei, (care banuiesc ca nu este buna pentru pielea sensibila) si pentru a obliga conducerea de a investi in aceasta curatare a tuturor tevilor sau cazanelor. Undende se poate trimite o cerere de verificare a calitatii apei sau la cine sa poate face o reclamatie scrisa.
Cunosc toate problemele din blocul meu de 30 de ani. Din nefericire comitetul nu face nimic, decat daca este urgent si atunci apeleaza nu la specialisiti ci la carpeli.
Voi incerca sa obtin o hartie oficiala, pentru a-i obliga sa repare, sa curete, dupa caz tot ce este uzat si incarcat de reziduuri. 99% din locatari nu se implica de ani de zile, si am ramas singura "nebuna" care ii deranjeaza pe acesti domni din comitet.
Multumesc totusi pentru raspuns. Revin pe forum cu alta problema.
Ceilalti vecini ce spun? Si ei simt acest miros? Pentru ca daca este o problema generala ar trebui ca domnii din comitet sa fie deranjati. Dar ei nu simt acest miros neplacut al apei?
Craciun fericit!
Cele două laboratoare care fac analize( primul fara taxa )Larex si Laboratorul
de control alimente și furaje acesta este in subordinea ANSVSA.
Eu inteleg cam asa problema expusa:
- mirosul neplacut nu provine de la faptul ca conductele au o vechime apreciabila pentru ca odata cu trecerea anilor pe aceste conducte se depune asa-zisa piatra care nu poate provoca alt ceva decat micsorarea diametrului conductei, deci este posibil ca la dvs. sa ajunga apa calda in cantitate mai mica, dar nu cu miros neplacut;- pentru a verifica calitatea apei reci/calde se poate apela la laboratoarele specializate aratate mai sus - banuiesc ca in Bucuresti, dar asemenea laboratoare sunt in mai toate localitatile; nu stiu cam cum ar decurge procedura (vase, recoltare probe, etc.), dar banuiesc ca daca luati legatura cu un asemenea laborator, poate deplaseaza ei un laborant la locul dvs. de consum;
- aspectele cu privire la calitatea apei calde le puteti reclama si la furnizorul de apa calda (RADET), acestia dispun de laboratoare competente si cred ca, in actualele conditii, chiar nu ar dori sa se mai confrunte si cu aceste reclamatii;
- faza cu filtru pe apa calda este o fantezie a instalatorului dvs....;
- as. de prop. din care faceti parte, chiar ar trebui sa se ocupe de aceste lucruri si nu inteleg de ce nu fac acest lucru; inteleg, criza, dar nici chiar asa...;
- asa cum spunea si @elga50, este importanta si opinia celorlalti vecini pentru ca pana la urma este aceeasi instalatie care va deserveste si banuiesc ca este si in interesul acestora o rezolvare favorabila.
Va doresc mult succes si Sarbatori fericite!