avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ce contract pot face daca sunt angajata dar perioda de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ce contract pot face daca sunt angajata dar perioda de iarna nu am de lucru si stau in concediu fara plata iar eu ma hotarasc sa lucrez la alta firma in aceasta perioada?

as vrea sa lucrez ca vanzatoare la o alta firma perioada cand stau acasa in concediu fara plata fara ca sa-mi fie anulat contractul individual de munca sau la o croitorie si nu stiu mai exact de ce fel de contract as avea nevoie?mentionez ca lucrez ca asistent medical la o statiune balneara care in perioada de iarna nu functioneaza baza de tratament iar patronul e nevoit sa ne tina o perioada in concediu fara plata!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:39, 26 Decembrie 2010
1. Puteti sa incheiati un CIM cu noul angajator, eventual pe perioada determinata.
2. Codul muncii permite sa aveti mai multe CIM in acelasi timp.
mvioleta_28@yahoo.com a scris:

as vrea sa lucrez ca vanzatoare la o alta firma perioada cand stau acasa in concediu fara plata fara ca sa-mi fie anulat contractul individual de munca sau la o croitorie si nu stiu mai exact de ce fel de contract as avea nevoie?mentionez ca lucrez ca asistent medical la o statiune balneara care in perioada de iarna nu functioneaza baza de tratament iar patronul e nevoit sa ne tina o perioada in concediu fara plata!

Puteti incheia un c.i.m. cu norma intreaga sau cu timp partial ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură