Buna ziua,
Am o intreprindere individuala, cu obiect de activitate comert cu amanuntul.
Stiu ca este necesar sa completez jurnalul de incasari si plati, jurnalul de vanzari, jurnalul de cumparari si registrul inventar.
Am cateva nelamuriri :
- in jurnalul de incasari si plati, la incasari trec raportul scos seara din casa de marcat ?
- la plati, trec chitantele cu care se platesc facturile sau atunci cand am intrari de marfa trec factura si apoi cand se plateste factura trec si chitanta ca plata?
Aceste jurnale se depun la ANAF sau se pastreaza? Mai trebuie parafate la sfarsit de an ?
Întrebarea mea ar fi dacă în cazul unei I.I. neplătitoare de TVA, mai este necesar să se ţină jurnalul de vânzări şi jurnalul de cumpărări (eu ţin RJIP prin care se pot aduna încasările/plăţile pentru a se determina dacă se depăşeşte valoarea de 35 000 euro/an în vederea trecerii eventual la firmă plătitoare de TVA)
Jurnal de vanzari
liliana64
Buna ziua,
In cazul unei Intrep.Individ. ce are ca obiect de activitate comertul cu piese de schimb ptr. biciclete si a realizat venituri numai pe baza de ... (vezi toată discuția)