avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Am 18 ani impliniti, sunt elev si vreau sa devin PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Am 18 ani impliniti, sunt elev si vreau sa devin PFA

Buna ziua,

Am implinit 18 ani, si m-am gandit sa devin PFA. Sunt elev in clasa a XIIa, profilul matematica-informatica.
Doresc sa devin vanzator online de bunuri(electronice) importate(in special din China).

Deja vand diverse produse pe internet, si pot sa spun ca am un oarecare succes. Avand parte de o crestere a vanzarilor, doresc sa devin PFA, neplatitor de TVA, sa pot in acest mod sa imi amplific afacerea, si sa fiu legal din toate punctele de vedere.

Vreau sa stiu daca pot deveni PFA fiind elev, si daca as putea importa si vinde diverse bunuri din China. Neplatind tva, nu sunt interesat in recuperarea tva-ului.

Astept un raspuns. Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: MrThomas , utilizator 11:24, 28 Decembrie 2010
puteti sa va desfasurati activitatea ca PFA tinand cont de faptul ca ati implinit 18 ani. pentru activitatea pe care o veti desfasura veti fi platitor de tva.
Va multumesc pentru raspuns.

Contributiile la sanatate, pensii si somaj se platesc in functie de venitul real, in functie de salariu mediu, sau in functie de o suma pe care o fixez eu (de exemplu salariu minim pe economie)?

In momentul de fata nu am carte de munca. Daca voi infiinta PFA, voi putea sa imi fac carte de munca?
Ultima modificare: Marți, 28 Decembrie 2010
MrThomas, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Elev, 18 ani impliniti - pot deveni pfa? first_time first_time buna ziua! vreaau sa imi fac un pfa si nu am terminat liceul! credeti ca se poate deschide si cu adeverinta de elev? multumesc anticipat! mentionez ca am ... (vezi toată discuția)