Buna ziua! Am o problema cu Finantele Publice si anume: in anul 2002 am plecat de la firma la care eram angajata la o alta. In 2007 am inceput sa primesc de la Finante scrisorele precum ca am de platit ceva bani, sumele erau derizorii. La un moment dat am mers la Finante sa vad despre ce anume e vorba, eu neinregistrand venituri decat din salariul cu care eram platita la firma la care eram angajata. Mi s-a spus, verbal, ca una din firme nu a depus declaratia fiscala si ca ei au gasit o diferenta de plata pe care mi-au comunicat-o dupa ani de zile. De fapt ei nu mi-au comunicat niciodata cat anume am de plata ci doar niste penalitati in suma de 30-40 lei. Cand am fost la Finante mi-au spus de am de platit 800 de lei. Intrebarile mele sunt urmatoarele: cine trebuia sa depuna declaratia de impozit pe venit (precizez ca in urmatorii ani mi-au fost restituite diverse sume din impozitul pe venit)? ce vina am eu ca firma nu a depus si nu a calculat corect impozitul? care sunt obligatiile mele in momentul de fata si care sunt obligatiile firmei care nu a depus si nu a calculat corect impozitul??
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Trebuie sa mergeti la finanate sa vedeti exact de unde vin aceste diferente.Fisa fiscala trebuia depusa de catre angajator FF1 pentru functia de baza si FF2 pentru colaborari-daca este cazul.In 2005 s-a introdus cota unica de impozit si teoretic de atunci daca ati avut incadrare doar la functia de baza nu ati mai avea de platit nimic.Daca sumele sunt de plata din 2002 teoretic s-au prescris.
Am fost la finante si mi-au spus ca unul dintre angajatori nu a depus acel formular. M-am suparat foarte tare din cauza faptului ca au observat lucrul acesta dupa multi ani, au calculat penalitati peste penalitati si am ajuns de la o suma derizorie, dupa cum a precizat angajata finantelor, la una foarte mare. Teoretic stiu si eu ca s-a prescris dar incalcite sunt caile legale. Ieri am primit alta scrisorica cu titlu executoriu la fel cum au fost si celelalte. Si ma mai deranjeaza ca in acele adrese pe care mi le trimit nu specifica clar cum si de unde curge acea datorie si ca nu-mi aduc la cunostinta suma de plata ci doar penalitatile. Pentru ca eu am mers sa platesc la ghiseu cu una dintre adrese (suma trecuta in adresa era de 26 lei) si la ghiseu mi-a spus ca am de plata 700 de lei... la un alt etaj, era alta suma si asa mai departe.
Ar fi mai bine sa ma adresez in scris si sa astept raspunsul lor?
Firma fara activitate
raduu
Buna ziua,
Sunt asociat cu inca o persoana la un SRL, infiintat in 2007. Societatea nu a avut activitate,nu am depus bilanturi la Reg. Comertului. Am depus ... (vezi toată discuția)