Am incheiat un contract cu o telefonie mobila renumita din Romania, pentru o perioada de 2 ani. In primele 3 luni, desi in contract scria nr de minute ce mi-au fost alocate si nr de sms-uri aferente, abia in luna a4-a de abonament am primit toate sms-urile prevazute in contract adica 50 dupa ce in primele luni am primt 35, apoi 25 sau 40 de sms-uri. Contactand furnizorul, acesta mi-a spus ca lui nu-i aparea aceasta " eroare", chiar daca eu am continuat sa platesc in continuare abonamentul la aceasi suma
In plus, in luna decembrie mi-au disparut ca prin minune aproape toate minutele nationale fara ca eu sa le fi utilizat. Intreband diversi prieteni, mi-au spus ca si lor acelasi lucru li s-a intamplat de nenumarate ori tot cu acelasi furnizor sau ca le-au fost incluse in factura diferite pachete de servicii pe care ei nici macar nu le cerusera cand au incheiat abonamentul. Ma sfatuiti ce se poate face in acest caz?