Chiar daca declarati pierdut sau furat carnetul de munca, inscrierile din acesta se refac in baza actelor originale - v. procedura prevazuta de Decretul nr. 92/1976
In cazul declararii pierderii carnetului de munca, ulterior, va fi eliberat altul cu aceleasi inscrisuri?
Din ce am citit pe internet (legislatie) legat de carnete de munca, dupa publicarea in MO, va fi eliberat altul de ultima unitate la care a lucrat angajatul, insa nu stiu daca vor fi trecute inapoi toate datele sau nu. Exista cumva proceduri specifice in acestcaz(precum in cazul codului civil)?
Da,carnetul de munca este reglementat de Decretul 92/1976 si de Ordinul de aplicare nr.136/1976,deci intrati in posesia lor si veti afla modalitatea de obtinere a unui nou carnet in locul celui pierdut. Daca faceti acest lucru pentru a scapa de litera i,nu ca vreau sa va intristez,dar nu aveti cum sa scapati,pentru ca in noul formular de carnet se vor trece toate datele si informatiile privind activitatea in munca dasfasurata,asa cum s-au petrecut ele,iar inscrierile se vor face numai pe baza de adeverinte eliberate de unitatile la care ati lucrat.Poate unitatea in cauza sa ascunda ca v-a incetat CIM in baza art.130 lit.i CM(anterior) ? Nu poate..altfel miroase a fals in acte...care se sanctioneaza penal. Crimar.