avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reclamatie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reclamatie

Buna ziua
am fost sambata la cumparaturi la Carrefour Brasov unde am facut cumparaturi de 320 Ron si am vrut sa platesc cu bonuri cadou(Euroticket) in valoare 50 Ron fiecare valabile pana la 31.12.2011.Cand am ajuns la casa dupa ce toata marfa a fost scanata imi spune casiera ca nu pot plati cu tichete Euroticket produsele desi nu era nici un afis la casa sau la intrarea in magazin.Am stat mai bine de o ora la cumparaturi si nici prin statie nu s-a anuntat nimic.Norocul meu a fost ca am putut plati cu cardul de credit.Am facut o reclamatie la Carrefour unde am primit si un Nr. de inregistrare si in care am specificat ca la ora 14.45 nu era nimic anuntat ca nu primesc tichete Euroticket.
Ce pot face in cazu acesta cu tichetel ramase ca nici la Real si nici la Kaufland nu mai primesc tichete Euroticket(m-am informat mai tarziu)?Unde m-a pot adresa in acesata problema ca nu mai primesc tichete si nici nu anunta sau afiseaza aceasta hotarare,poate maine nu mai poti plati cu bacnote de 5 Ron.
Ce pot face???
Magazinele de acest gen sunt obligate sa informeze consumatorii prin afisarea la loc vizibil a tipurilor de tiketele care le primesc sau la cererea consumatorului.
In fapt dvs. aveti obligatia de a va asigura ce tip de tikete primeste magazinul.
Buna
pana sambata au primit tichete cadou Euroticket numai de sambata sa produs modificarea fara sa fie facuta public.
De acum trebuie sa intreb daca mai iau sa nu tichete daca au marunt la case pt. rest ce mai trebuie sa intreb?
Este de datoria lor sa afiseze daca primesc sau nu tichete si de care,nu de datoria mea sa intreb de fiecare data ce es nou in magazin ca si hotarare sau sa afiseze sau sa anunte prin stati sau alte mijloace.
maximavocat a scris:
Magazinele de acest gen sunt obligate sa informeze consumatorii prin afisarea la loc vizibil a tipurilor de tiketele care le primesc sau la cererea consumatorului.
In fapt dvs. aveti obligatia de a va asigura ce tip de tikete primeste magazinul.

Tocmai am avut si eu neplacuta surpriza de a nu putea achita cu Euroticket... Domnule "maximavocat", hotarati-va: "magazinele sunt obligate" sau clientul "are obligatia"?!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Tichete masa si tichete cadou diana_76 diana_76 buna, tuturor detin un magazin alimentar, functioneaza de cateva zile, si as dori sa vand produse contravaloarea acestora urmand a fi achitata cu tichete de ... (vezi toată discuția)
Problema cu tichetele de masa? casiann casiann stie cineva ce probleme sant cu rascumpararea tiketelor de masa si cadou de la [EDITAT] care a vandut afacerea dar nu si rambursarea ? nu mai raspund la ... (vezi toată discuția)
Tichete cadou oferite de rebu Anca07 Anca07 Pt.plata la zi a serviciilor oferite , Rebu ofera 6 tichete cadou lunar asociatiilor de proprietari. Va rog sa imi spuneti cum se impart aceste tichete ... (vezi toată discuția)