avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... INTOARCEREA LA LOCUL DE MUNCA DUPA CIC
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

INTOARCEREA LA LOCUL DE MUNCA DUPA CIC

Intr-o institutie publica peroanele care sunt angajate pe baza de contract individual de munca si se afla in concediu de crstere a copilului pot fi date afara dupa cele 6 luni ?Pe ce motive pot fi date afara?multumesc pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: Doina Elena , Consultant resurse umane 10:56, 20 Iulie 2012
desfiintare post,necorespundere profesionala, etc.
Pot fi concediate pentru orice motiv , dupa expirarea termenului de 6 luni de la data revenirii din CCC.
CE ACTE SUNT NECESARE,unde trebuie depuse si cu cat timp inainte pentru revenirea din CIC?Copilul implineste 2 ani in 10 octombrie si eu vreau sa ma intorc la scoala(sunt profesor) in 10 septembrie.
Se depune la angajator doar o cerere de reluare a activitatii ... cererea se poate depune si cu o zi inainte de terminarea CCC, intrucat legea nu prevede niciun asemenea termen.
mULTUMESC.Eu vreau sa ma intorc la serviciu cu exact o luna ininte de a implini copilul 2 ani, adica 10 septembrie.Poate angajatorul sa nu fie de acord cu data, si sa conditioneze , de exemplu, inceputul lunii,1 septembrie?Exista baza legala care sa-i permita acest lucru?

Alte discuții în legătură

Obligatia de a te reangaja dupa concediul de ingrijire copil 2 ani IULIA I IULIA I Buna ziua, am si eu o nelamurire. E obligat patronul sa te primeasca la servici dupa efectuarea concediului de ingrijire copil pana la varsta de 2 ani, conform ... (vezi toată discuția)
Resurse umane carmin carmin buna ziua, sunt in CIC doi ani, iar peste putin timp voi incepe serviciul, iar angajatorul nu ma poate tine/primi inapoi, iar eu va intreb dupa cat timp de la ... (vezi toată discuția)