Am nevoie , va rog , de ajutorul dvs , in urmatoarea situatie :
Avem un SRL infiintat , conform actului constitutiv , pe o durata limitata,respectiv 2 ani (care s-au scurs in martie 2009) . Aceasta perioada determinata a trecut , insa administratorul nu a instiintat sau nu s-a preocupat de o legatura cu ONRC , la acea data a expirarii . De aici , probabil , deriva urmatoarele :
1. cumva , desi nu a fost vreodata depus vreun act in acest sens , durata societatii a devenit nelimitata , chestiune constata recent , prin obtinerea unui certificat constatator ;
2. administratia financiara trimite , acum , in 2011 , o instiintare din care reiese faptul ca persoana juridica se afla in lista firmelor propuse spre declararea inactivitatii ( nedepunere de declaratii fiscale , situatii contabile periodice,etc - societatea nu a desfasurat nici un soi de activitate , din 2009 , insa trebuia sa raporteze situatiile pe 0 ? acest lucru intamplandu-se in contextul in care administratorul "uitase" de acea perioada de functionare limitata) ;
3. desi acest punct nu are legatura cu aspectul initial , cel referitor la durata functionarii , trebuie sa precizez ca de luni bune nu mai exista nici sediu social , si acesta expirand .
In final , exista , poate , doua posibilitati :
1. societatea ramane activa , dupa rezolvarea situatiei cu administratia financiara , dupa inregistrarea unui nou sediu social , din moment ce tot exista la ONRC , inca
2. societatea se radiaza , sigur , din nou , dupa rezolvarea problemelor cu cele doua institutii .
Pentru ambele situatii , care ar fi pasii de urmat ? Care sunt posibilele contraventii ?
Presupun ca oricum ar fi , oricare dintre cai s-ar alege , demersurile incep cu cei de la ONRC , dupa care ar urma administratia financiara , etc ?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns:
ELLABV , utilizator
11:59, 12 Ianuarie 2011