avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 877 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie alimentara job part-time
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie alimentara job part-time

Buna ziua!

Am 20 de ani,sunt studenta la zi,anul 2 si l-am chemat in instanta pe tatal meu pentru pensia alimentara. S-a stabilit sa mi se trimita 73 lei lunar. Mi-a trimis aproximativ 7 luni,pentru ca am inteles ca i se opresc din pensia pe caz de boala pe care o primeste ( a declarat ca e singurul sau venit si ca mai are un minor in intretinere).De 3 luni nu am mai primit nimic. As vrea sa stiu cum sa procedez in continuare, sa primesc ceea ce mi se cuvine.Mentionez ca intre timp mi-am luat un job part-time,in contract salariul fiind de 186 ron /luna.
Cel mai recent răspuns: dennyx , utilizator 17:19, 20 Ianuarie 2011
1. pensia de intretinere pe care o primeati era retinuta din pensia de boala a tatalui; este posibil sa fi incetat starea care a dus la pensionarea pe caz de boala a tatalui, situatie in care nu mai primeste nici pensie
2. daca lucrati, nu mai sunteti indreptatita sa primiti pensie de intretinere; nu are importanta faptul ca sunteti angajata cu norma intreaga sau redusa si nici salariul pe care il incasati.
multumesc pentru raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara pt studenta care traieste de 2 ani in concubinaj yo5djk yo5djk vreau sa stiu daca o persoana care este studenta la o fac. particulara si traieste in concubinaj de doi ani, isi poate da tatal in judecata pentru pensie ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara simona-iulia simona-iulia In cazul in care sunt student si ma angajez mai pot primi in continuare pensie alimentara de la parinti? ce se intampla daca nu ii comunic tatalui meu acest ... (vezi toată discuția)