in urma cu 6 luni am cumparat online de pe la redoute.ro un articol de imbracaminte,si pt ca era o mare diferenta intre ce am vazut eu in poza si ce am primit acasa,dar si pt ca nu mi se potrivea ca si marime l-am trimis retur respectand legea(adica nu i-am rupt eticheta,nu l-am purtat si l-am trimis in cele 10 zile in care puteam sa fac asta).problema e ca ei nu mi-au trimis banii inapoi,desi mi-au confirmat returul,nu imi raspund la mail-uri ci doar la telefon,unde ma tot amana de pe o saptamana pe alta de s-au facut deja 6 luni.ce pot sa fac ca sa imi recuperez banii?ma gandesc chiar sa ii dau in judecata.
Sau ca sa nu mai cheltuiti banii cu avocatii ii puteti reclama la ANPC.
Totodata va spun ca indiferent de faptul ca puteati purta prodsul iar daca nu va place sa returnati produsul in 10 zile.
Operatorul economic avea obligatia sa va restituie suma platita exceptand costul transportului.
asa am si facut,si asta au recunoscut si ei,dar din pacate banii tot nu mi i-am recuperat,desi vorbesc cu ei de 2 ori pe saptamana,ultima data spunandu-mi ca pe 14 ian or sa ajunga.azi sumtem in 19 si.......nimic.
multumesc mult!si reclamatia asta cum si unde o fac? nu am mai facut niciodata asta pt ca nu am vrut sa fac rau nimanui,dar se pare ca ei ma forteaza sa o fac.trebuie sa merg la un birou opc de la mine din oras sau se poate face si in alt fel(prin e-mail sau telefon)?