buna ziua.am cumparat o masina de spalat in noiembrie 2013,iar dupa nici o saptamana s-a stricat.cei de la garantie au venit si au facut constatarea dupa 2 zile si au spus ca trebuie schimbata o piesa.dar nici in ziua de azi nu au venit sa o repare.in contract spune ca sunt obligati in termen de 15 zile sa efectueze reparatia,si au trecut peste 2 luni.ce trebuie sa fac?va multumesc
Presati-i pe cei de la service. Faceti-le o notificare in doua exemplare din care unul il depuneti la firma (caz in care solicitati ori numarul de inregistrare ori sa va scrie cineva de acolo pe exemplarul dvs. data la care ati adus-o) sau o trimiteti prin posta cu confirmare de primire.
In notificare scrieti ce ati zis si aici: ca de la constatarea defectului au trecut doua luni si le cereti rezolvarea de indata a problemei sau o negatie de reparare. Adaugati ca daca nu va raspund in maxim o saptamana va veti adresa ANPC.
Puteti incerca discutia asta si la telefon insa in caz ca nu se tin de cuvant dvs. nu aveti ce anexa la reclamatia catre ANPC - ma refer la dovada faptului ca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila, exemplarul dvs. din notificare la asta va foloseste
Doar pe baza negatiei de reparare magazinul va poate schimba masina cu una noua.