avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 516 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Psihologie judiciară activitate psiholog
Discuție deschisă în Psihologie judiciară

activitate psiholog

am citit legile de pe site-ul colegiului psihologilor si sunt mai confuz ca la inceput. va rog daca puteti sa imi dati cateva indicatii pt ca nu mai inteleg nimic.

am drept de libera practica eliberat de colegiul psih. pot sa lucrez ca voluntar la un ong in baza acestui drept de libera practica (fara a-mi depasi competentle bineintele)? intreb din doua motive:
1. am gasit o hotarare din 2007 a colegiului psih de care nu stiam pana acum ca orice fel de instituie care angajeaza psihologi trebuie sa aiba infiintata o "structura de psihologie" (=departament, sectie etc) APROBATA de colegiu. pe langa faptul ca pe site-ul colgiului nu sunt inreg decat cateva structturi pe la RATB, MAI, ma gandesc ca in cazul asta nu ar mai trebui sa functioneze nici firmele de recrutare care au psihologi pt teste la angajare, nici institutiile medicale care au servicii de psihologie etc pt ca nu sunt inregistarte la colegiu.
2.in niciuna din legile de pe site-ul colegiuliui nu este reglementata activitatea voluntara a psihologilor.

Astfel ma intereseaza:

1. daca in cadrul ong-ului in care vreau sa activez trebuie infiintata o astfel de "structura de psihologie"?
2. daca pot sau nu sa lucrez ca psiholog voluntar?
3. ce se poate intampla din pct de vedere legal (pt ong si pt psiholog) daca ong-ul nu infiinteaza o strcutura de psihologie.?

mentionez si ca in procedurile de atestare de pe site-ul colegiului, la psihologii in supervizare scrie asa: