avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Bilantul din nou
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Bilantul din nou

Buna ziua
Administratorul unui SRL poate imputernici o alta persoana din firma pt semnarea bilantului,nu? Aceea pers poate fi chiar administratorul?De exemplu o soc com care in anul 2007 nu a avut activitate deloc,are un asociat unic bilantul poate fi semnat de asociat ?
Cel mai recent răspuns: ContSters42967 , utilizator 23:02, 13 Aprilie 2008
dorin.tunsoi a scris:

bilantul trebuie semnat oricum de catre administrator.

bilantul poate fi intocmit, conform legii de catre: 1 contabil sef
2 director economic
3 ala persoana imputernicita conform legii
4 persoan fizice autorizate, membre CECAR
5 persoan juridice aut, membre CECAR

singurul loc in care apare semnatura asociatilor este la procesul verbal pe care il prezinta administratorul asociatilor,referitor la activiatea din anul/semestrul precedent.

in cazul dvs, daca societatea nu a avut activitate deloc in 2007, se depune o declaratie pe proprie raspundere in acest sens, atat la registrul comertului cat si la finante.

mare atentie: temen limita de depunere 15 aprilie



Pentru semnare dorin are dreptate. Pentru declaratia 101 termen 15 februarie si 15 aprilie a vrut sa zica.
Terman bilant 60 zile cele fara activitate, 30 aprilie ptr. ONG si microinteprinderi si 29 mai celelelte.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Societati suspendate temporar BICOS BICOS soc. cu activitate suspendata temporar trebuie sa depuna bilant la 31.12.2011? daca da , la intocmit cine semneaza( de ex. detin semnatura electronica dar nu ... (vezi toată discuția)
Declaratiile care se depun la fisc pot fii depuse de administrator? Fl0r3ntina Fl0r3ntina buna ziua, am infiintat o firma sunt asociat unic si administrator, nu am fff multe facturi in medie 20-30 de facturi pe luna, domeniu de activitate ... (vezi toată discuția)
Asociatiile nonprofit andreea_florina andreea_florina Buna ziua. Pentru o asociatie de parinti a scolii, in care avem fonduri din 2% din salar, ce acte si declaratii trebuie depuse si intocmite? Va multumesc. (vezi toată discuția)