avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1123 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Asigurare CASCO
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Asigurare CASCO

Am avut in 2008 o asigurare CASCO la o firma mare din domeniu, asigurarea acoperind valoarea de 9000 de euro, valoarea pe care au estimat-o ei pentru masina mea in acel moment. Asigurarea costa 2700 de RON, o suma mare la vremea aceea... Am achitat din ea prima transa, urma sa achit in 4 transe... Am avut o dauna in valoare de 1500 de RON si mi-au aprobat reparatia, reparatie de care am fost nemultumit deoarece s-a lucrat neglijent (aici e vina celor din service). Am decis sa renunt la o asigurare scumpa, care nu mai corespundea din punct de vedere al raportului calitate/ pret cu cerintele mele... Ca urmare, am sistat achitarea urmatoarelor transe... am primit un telefon de la ei in decembrie 2008, telefon in care ma somau sa achit si le-am explicat ca nu o voi face intrucat am achitat o transa, adica un sfert din asigurarea totala, dauna fiind de valoare mica (sub o patrime din suma asigurata prin acea polita).
Acum, in 2011, sunt somat sa ma prezint la sediul lor pentru reconciliere, in caz contrar fiind amenintat cu o actiune in instanta. Este invocat un articol scris cu litere mici, conform caruia in cazul existentei unei daune, polita trebuie achitata integral.
Mi se pare incorect sa platesc pentru o asigurare de care nu am mai beneficiat, cu atat mai mult cu cat dauna a fost de valoare mica.
Ce optiuni am in aceasta situatie? Ce pot astepta de la aceasta reconciliere?
Va multumesc pentru ajutor!
Cel mai recent răspuns: eureka2011 , utilizator 00:59, 23 Ianuarie 2011
La conciliere puteti sa negociati cu asiguratorul sa platiti rata 2 care probabil acopera impreuna cu rata 1 achitata va loarea daunei si apoi sa le cereti sa rezilieze polita. In rest sunt de acord cu sfaturile consultantului nucu$. In ce priveste calitatea reparatiei este vina dv ca ati ridicat masina din service si nu v-ati adresat Protectiei Consumatorului sau daca ati fost indrumat de asigurator catre acest service atunci la ei puteati sa faceti reclamatia.
Problema am descoperit-o dupa ce am luat masina dar aveti dreptate, erau solutii pentru semnalarea acestei probleme... Se pare ca am actionat gresit si asta costa, din pacate. Multumesc pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata dauna totala Helfer Helfer Buna ziua. De curand am avut un accident cu autovehicolul care este cumparat cu credit de la o banca. Am asigurare Casco iar masina este asigurata la suma de ... (vezi toată discuția)
Proces cu ardaf mars_on_line mars_on_line sant intr-un proces cu ardaf de 1 an ,s-a dispus de catre instanta efectuarea unei expertize :care este valoarea maxima de despagubire (auto )in cazul unui ... (vezi toată discuția)