Ce parere aveti de invatamantul la distanta pentru facultatea de drept (la stat)?
Trebuie sa aleg intre Universitatea Cuza la ZI sau Universitatea Lucian Blaga la IFR (invatamant frecventa redusa - se merge numai sambata).
Teoretic stiu ca ar fi mai bine la Univesritatea A.I. Cuza la zi dar practic bugetul nu prea imi mermite :(( si as vrea sa stiu daca se merita totusi la IFR la ULBS)
O a treia varianta care am luat-o in calcul ar fi Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti (sunt cam sceptic in privinta universitatilor private din Romania).
Am luat aceasta varianta in considerare in cazul in care nu sunt admis la Cuza sa zicem si pentru ca sunt cativa profesori de la Universitatea Bucuresti acolo, ca de ex: prof. Gabriel Boroi.
Ce parere aveti ? (argumente pro & contra)
Ce sanse sunt pentru un student care termina o facultate IFR sau privata sa ia admiterea UNBR.
multumesc foaaaaaaaaaarte mult, chiar de un raspuns detaliat aveam nevoie ca sa ma ajute
de profesori m-am interesat si eu putin, am observat ca sunt si la stat si aici la privat
mereu am avut o dilema de alegere intre UNT si Universitatea Titu M. care sunt din pacate perete in perete.
eu initial am vrut sa dau la Universitatea Bucuresti dar nu cred ca voi trece examenul de admitere deoarece am fost plecat in alta tara sa fac scoala asa ca la capitolul gramatica sunt aproape 0, oricum e un simplu criteriu de departajare
cei care termina la stat mereu or sa aiba un plus in fata
multumesc inca o data pentru raspuns, acuma sunt ceva mai convins de o posibila alegere in ceea ce priveste aceasta universitate privata