avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 721 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie pentru mame
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie pentru mame

buna seara,as dori sa stiu daca beneficiez de maternitate in cazul in care sunt studenta la master anul 2(an terminal),mentionez ca facultatea este de stat iar eu sunt la taxa.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:56, 19 Februarie 2011
Beneficiati de indemnizatie cu consditia sa nu intrerupoeti studiile pe motive medicale
1. Banuiesc ca va referiti la CCC pana la 2 ani.
2. Conform OUG 111/2010 perioada in care frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar sau, dupa caz, universitar si postuniversitar la nivelul studiilor universitare de masterat, organizat potrivit legii, este perioada recunoscuta pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC.
3. Ar fi fost bine daca ati fi precizat si data prezumata a nasterii copilului.
buna seara,am si eu o nelamurire in legatura cu indemnizatia pt mamele studente,sunt in anul 3 facultate la zi,casatorita, (eu si sotul meu ne dorim un bebe),intrebarea mea pt dvs este:daca as naste in 2012 inaintea licentei voi mai primi indemnizatia pt mame?mentionez ca licenta se da in iulie 2012 iar eu nu am nici o intrerupere de studiu!va multumesc!
roxyy23:
Ati mai pus aceeasi intrebare si ieri si vi s-a raspuns.
Intrati pe:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil in cazul studentelor roxyy23 roxyy23 buna ziua ,am si eu o intrebare in legatura cu indemnizzatia pt copiii,sunt studenta la zi in anul 3,casatorita si am vrea sa concepem un bebe,intrebarea mea ... (vezi toată discuția)