Ma aflu sub contract cu firma [FURNIZOR] dar telefonul mi s-a stricat , mai precis nu mai citește cardul micro SD. Am trimis înapoi telefonul dar mi-a revenit fără o reparație, motivând ca erau urme de lichide în card. Acum eu am avut grija de acest telefon dar nu cred în rezultatul acestei consultări.. acum ce sa fac.. și fără telefon și cu abonament la [FURNIZOR] :(
da.. dar tot nu-l citește.. telefonul este in garantie... iar cei care asigura reparația telefoanelor adică "[EDITAT]" au găsit un motiv pe care nu-mi asigura repararea produsului...:(
ori va duceti si il reparati pe bani dvs, ori mergeti la alt service gsm, cereti o constatare de problemei, daca si ei zic ca este vb tot de lichid nu aveti ce face, daca va dau alta posibila cauza mergeti cu dovada respectiva la [EDITAT], apoi la protectia consumatorului..
acum depinde de dvs daca aveti timp si mervi pt asta...(mai bine interesativa cat costa reparatia, poate nu este f scumpa)