avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... preluare praxis medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

preluare praxis medical

Buna ziua.
Am si eu o nelamurire.
Sunt medic de familie in relatie contractuala cu casa de asigurari judeteana, si intentionez sa plec in strainatate.
Am facut anuntul de intentionare de instrainare praxis medical la colegiul medicilor si la casa de asigurari.Doresc sa-mi dau praxisul unei colege care nu a mai lucrat ca medic de familie, momentan in concediu de cresterea copilului.
La casa de asigurari insa am avut o surpriza cand am anuntat intentia ei de preluare a praxisului.Ni s-a spus ca trebuie intrunita o comisie de paritate pt a stabili DACA necesarul de medici pe oras impune preluare praxisului, stabilirea nr de medici la nr de locuitori, si daca avizul este negativ, colega mea nu va putea intra in sistem sa lucreze in contract cu casa pt ca ,casa nu va face contract cu ea.
Va rog sa ma lamuriti si pe mine daca este legala pozitia casai de asigurari.
Cu multumiri,
Laura S.
Cel mai recent răspuns: simonasopov , utilizator 08:23, 31 Ianuarie 2011
CJAS Arad nu ar trebui sa intervina in preluarea unui praxis, deoarece locul acesta deja exista in structura retelei de cabinete de medicina de familie din judet, se schimba doar titularul; nu face subiectul comisiei mixte de la nivelul CJAS Arad.
Preluarea praxisului se face conform legii, prin preluarea patrimoniului de afectatiune profesionala, a clientelei si a infrastructurii, prin preluarea tuturor contractelor in derulare.
Consultati ord. 1322/2006, in special art. 16 din respectivul act normativ.
Pentru mai multe detalii, contactati dr. Darabantiu Adrian, presedintele Patronatului Medicilor de Familie din Arad.
Ultima modificare: Luni, 31 Ianuarie 2011
simonasopov, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură