am angajat telefonic un avocat din Bucuresti , pentru a ma reprezenta in un proces si care pina am depus onorariul in contul sau era ff amabil, iar dupa aceea nu mi-a mai raspuns la telefon ,nici la e-mailuri. practic nu mi-a dat nimic sa semnez atat eu cit si dinsul (un contract). nici nu stiu daca ma va reprezenta. Cum este posibil sa se intimple asa ceva tocmai cu un avocat? unde ma pot adresa pentru a reclama acest fapt. Am confirmarea primirii banilor cit si un extras dupa un singur e-mai in care-mi spune in ce cont sa-i pun banii si ca ma va reprezenta. Din cite am mai citit prin inele situri , am vazut ca amai fost in cercetarea juridica in anumite fapte ,dar era prea tarziu. ce pot face pentru a-mi recupera comisioanele (al meu si ale altor doua dosare ali copiilor mei, in total 1500 roni?
in cazul in care nu-si indeplineste obligatiile asumate, sesizati in scris decanul Baroului Bucuresti despre cele intamplate. pentru restituirea banilor, puteti sa-l actionati in judecata, fie pe temeiul unei imbogatiri fara justa cauza, in cazul in care nu puteti dovedi existenta contractului, fie printr-o actiune in restituirea pretului intemeiata pe rezolutiunea contractului pentru neexecutare.
ideea cu inselaciunea nu sta in picioare.
Faceti Plangere la Decanul Baroului de care apartine. Verificati in prealabil prezenta acestuia in tabloul avocatilor (sa nu fie suspendat sau incompatibil).
Atrag atentia ca raspunsurile trebuie sa fie argumentate si sa raspunda intrebarii puse. Intrebarea era "ce pot face pentru a-mi recupera comisioanele (al meu si ale altor doua dosare ali copiilor mei, in total 1500 roni?". Baroul NU are nicio atributie in acest sens, este doar instanta disciplinara cu privire la activitatea avocatului, dar nu ii va returna banii clientului!