Saptamana trecuta cineva mi-a accidentat masina in trafic fara vina mea. Am fost la asiguratorul persoanei respective, mi s-a deschis dosar de dauna pe baza RCA-ului vinovatului si urma sa ma sune asiguratorul. Nu m-a sunat nimeni, am sunat eu astazi si mi s-a zis ca trebuie sa mai astept vreo 2 saptamani ceea ce mi se pare anormal de mult.
Care sunt regulile si legile care trebuiesc respectate de asigurator in condtiile de fata?
Un asigurator care se respecta trebuia sa va dea nota de constatare pe loc si sa va trimita la un service agreat pt intrarea in reparatie. Daca la constatare existau suspiciuni atunci normal trebuiau sa va aduca la cunostinta acest lucru si va avertizau ca vor face propriile cercetaript elucidarea adevarului cu privire la accident. Asa este o manevra ieftina de tergiversare pt a va face sa renuntati la despagubire. Pana se vor gandi ei dv faceti copii dupa toate documentele eliberate de asigurator la constatare si dupa constatul amiabil intocmit cu celalalt participant la trafic si asteptati verdictul asiguratorului care poate sa dureze pana la trei luni maxim.
Daca nu vi sa eliberat dovada de reparatie sa cereti acest lucru precum si o constatare dein partea asiguratorului. Asta inseamna 10 minute. Dupa care mergeti cu masina in service (orice service autorizat RAR) si vi se va intocmi un deviz cu care mergeti la asigurari. Sigur, asta in mare pt ca o sa intampinati greutati la tot pasul ....doar sa stiti cam incotro trebuie sa va indreptati. Mai mult ca sigur ca o sa primiti prin posta sau o sa semnati cand mergeti la ei o instiintare ca se vor face cercetari timp de 90 zile timp in care taiati frunze la caini pt ca nu aveti ce face. De obicei asa se intampla. Nu va lasati induplecat de tot felul de scuze si afirmari ieftine de copii prosti. Conform normelor orice comunicare sau luare de pozitie se face DOAR IN SCRIS orice altceva este egal cu 0.
SINGURA COMPANIE DE ASIGURARI CARE NU FOLOSESTE ASTFEL DE PROCEDURI DE TERGIVERSARE ESTE GENERALI. INTRADEVAR EI FAC TOATE PROCEDURILE PE LOC SI ITI RECOMANDA UN SERVICE AGREAT DE EI.
SPUN ASTA DIN MAI MULTE EXPERIENTE.
SUCCES.
Va rog sa aratati o norma in vigoare care prevede ''SERVICE AGREAT DE EI'' !
Nu exista asa ceva , este doar o recomandare de care abuzeaza fiecare asigurator sa ''dirijeze'' banii catre sevice-urile prieten, atat. Normele prevat libera alegere a pagubitului in ceea ce priveste unitatea care va repara autoturismul.
Cat priveste Generali.....numa de rau.
Rca vinovat
viocez
In urma cu o luna un microbuz al firmei al carei administartor sunt a fost implicata intr-un accident in care cele 2 parti nu s-au inteles si in aceste ... (vezi toată discuția)