avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1077 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Desfiintare CMI?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Desfiintare CMI?

Buna ziua, sunt medic dentist si functionez ca CMI.
Cabinetul(apartamentul) in care imi desfasor activitatea este propietatea Cmi-ului(a fost cumparat cu un credit luat pe Cmi).
Vreau sa inchid Cmi-ul ce se intampla cu apartamentul?
Sau altfel spus ce posibilitati am sa trec apartamentul din proprietatea Cmi-ului in proprietatea mea ca si persoana fizica?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Cel mai recent răspuns: drcri , utilizator 14:41, 15 Februarie 2011
doar patrimoniul ONG-urilor se distribuie altor ONG-uri ori statului, dupa desfiintarea acestora, iar pentru organizatiile/societatile care au scop obtinerea de profit, patrimoniul se distribuie in functie de participarea la capital (actiuni/parti sociale) a fiecarui actionar/asociat ;) .... deci, si la CMI se distribuie patrimoniul ca nu este ONG ;)
Ultima modificare: Vineri, 11 Februarie 2011
ContSters161855, utilizator
d_ilie_cristian a scris:

doar patrimoniul ONG-urilor se distribuie altor ONG-uri ori statului, dupa desfiintarea acestora, iar pentru organizatiile/societatile care au scop obtinerea de profit, patrimoniul se distribuie in functie de participarea la capital (actiuni/parti sociale) a fiecarui actionar/asociat ;) .... deci, si la CMI se distribuie patrimoniul ca nu este ONG ;)

ok, se distribuie asociatiilor, dar cum ramane cu contabilitatea? ce ma fac daca trebuie sa platesc 16% impozit din valoarea apartamentului???
Multumesc anticipat pentru raspuns!
taxele si impozitele oricum vor trebui platite pana la radierea cabinetului (ori doar pana la declararea falimentului, nu stiu sigur), iar abia dupa plata tutror datoriilor fata de bugetul de stat, dar si a datoriilor comerciale se poate constata daca mai sunt active de distribuit asociatilor