avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1048 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil

Buna ziua!Ma numesc Anna.Sunt profesor suplinitor calificat avand contract de munca determinat pana la 31 august 2011.Am cateva intrebari legate drepturile banesti de care beneficiaza mamele in anul 2011.Mentionez ca acum am 4 luni de sarcina urmand sa nasc in jurul datei de 19 iulie 2011.
1.Se mai acorda salariul mediu brut pe unitate la nastere?
2.Ce in formatii aveti despre compensatia de 15 % data de angajator ca sa intregeasca indemnizatia de concediu pre si post natal?
3.Se mai primeste alocatia de nou-nascut timp de 12 luni de la nastere?
4.Se mai acorda suma aferenta trusoului de nou-nascut?
5.In ceea ce priveste ce 126 de zile de concediu pre si post natal cum ar trebui impartite?Sunt obligatori minim 42 zile de concediu post natal?
5. Daca eu am contract de munca determinat si decid sa iau mai multe zile de concediu post natal de exemplu 60 si depasesc perioada contractului de munca mai beneficiez dupa depasirea perioadei de indemnizatie de concediu post natal?
6.Zilele de concediu pre si post natal sunt zile calendaristice sau lucratoare?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:03, 10 Februarie 2011
1. Daca aveti asa ceva trecut in CCM la nivel de unitate sau ramura beneficiati de acest ajutor banesc la nasterea copilului. CCMUNN a fost suspendat de MMSSF.

2. Acelasi raspuns ca mai sus.

3. Intrati pe: www.avocatnet.ro/content/for...

4. V. pct.3.

5. Din Norme de aplicare a OUG 158/2005: