avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 228 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... CCC pentru tata, in cazul mamei studente - termene de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

CCC pentru tata, in cazul mamei studente - termene de depunere, documente necesare

In urma hotararilor luate in familie am decis ca sotul meu sa intre in CCC.
Eu sunt studenta,si nu am lucrat in cele 12 luni anterioare nasterii copilului,deci nu am cum sa beneficiez de concediu de maternitate.El a fost salariat in cele 12 luni anterioare nasterii.

1). In cazul nostru,in termen de cate zile se poate depune dosarul,de la data nasterii copilului(aceasta fiind 07.01.2011)?

2).Din ce data i se suspenda CIM,avand in vedere faptul ca a beneficiat si de concediu paternal de 15 zile lucratoare (5 zile + 10 zile oferite in plus datorita absolvirii cursurilor de puericultura),pana in data de 27.01.2011,iar data nasterii copilului fiind de 07.01.2011?

3).In adeverinta data de angajator,ce luna trebuie trecuta la ïn noile formulare la "luna nasterii copilul" avand in vedere ca in titlu scrie "Referitor la veniturile realizate in ultimele 12 luni anterior datei nasterii copilului"

4).In cazul nostru cum sa completam "I. Referitor la indeplinirea conditiilor de acordare a concediului si
indemnizatiei pentru cresterea copilului:
- a beneficiat de indemnizatie de maternitate └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ - └─┴─┴─┴─┴─┴─┘
in perioada (z z l l a a) (z z l l a a)
- cele 42 de zile din concediul de lauzie se └─┴─┴─┴─┴─┴─┘
implinesc in data de: (z z l l a a)
- a beneficiat de indemnizatie pentru └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ - └─┴─┴─┴─┴─┴─┘
cresterea copilului in perioada: (z z l l a a) (z z l l a a)"

,avand in vedere ca nu am beneficiat de concediu de maternitate.(am mentionat mai sus motivul)