avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... studii superioare de scurta durata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

studii superioare de scurta durata

Buna ziua, sunt asistenta medicala cu studi superioare de scurta durata(colegiu), va rog sa-mi spuneti daca este vreo diferenta la salar(salar de baza) eu cu studi superioare de scurta durata fatza de unul cu studii de postliceala sanitara si cu aceeasi vechime in munca? Si inca ceva, acum sunt in concediu de cresterea copilului, la revenirea la locul de munca cat timp salarul va fi acelasi cu care am plecat? Iar daca mai vreau un copil e obligatoriu 12 luni de lucru pt a beneficia de indemnizatie de cresterea copilului?Va rog sa-mi spunetii si legile respective. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ContSters57911 , utilizator 11:14, 27 Mai 2008
Depinde daca pentru postul care il ocupati sunt sau nu prevazute studii superioare de scrurta durata, in caz contrar, daca sunt prevazute numnai studii medii nu este nici o diferenta. Beneficiati de indemnizatie pentru cresterea celui de-al doilea copil, intrucit OUG 148/2005, art. 1 alin. 2 arata ca perioada in care ati beneficiat de concediu pentru cresterea primului copil poate fi luata in calculul celor 12 luni la care face referire legea.
Referitor la salariul va pot spune ca poate fi o diferentiere de salariu in ceea ce priveste salarizarea. Intrucat, potrivit CCMN pe 2007-2010, salariul minim brut de incadrare pentru persoanele angajate pe posturi ca necesita studii superioare de scurta durata este de 750 lei, iar pentru persoanele angajate pe posturi care necesita studii postliceale salariul minim brut de incadrare este de 625 lei. CCMN pe anii 2007-2010 se aplica salariatilor angajati in sectorul privat.