avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1838 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... testare dupa concediu de sarcina si lauzie?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

testare dupa concediu de sarcina si lauzie?

Buna!Sunt asistent medical principal si am fost in per 1.03.2008-6.07.2008 in cocediu de sarcina si lauzie(126zile).Am revenit la munca si mi se spune ca trebuie sa dau o testare de verificare a cunostintelor pentru ca am avut contractul de munca suspendat in acesta perioada.Mentionez ca am primit la zi toate indexarile ca si celelalte colege care lucreaza.E normal sa dau testare?In timpul concediului de sarcina si lauzie cum este contractul de munca?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:04, 15 Iulie 2008
din cunostintele mele....in timpul concediului de sarcina si lauzie, contractul de munca isi produce efectele in continuare. Doar in momentul intrarii in concediu pentru crestere copil se suspenda contractul de munca
Asa stiam si eu ,dar daca nu am avut contractul suspendat de ce sa dau testare de verificare?exista vreo precizare in acest sens?Se poate considera ca am uitat notiunile medicale in 4 luni de concediu?
Daca Regulamentul Intern prevede acst lucru, atunci trebuie sa fiti testata.
Altfel, daca Regulamentul nu prevede acest lucru ar trebui sa fiti testata dupa concediul de crestre si ingrijire copil, in termen de 2 saptamani.