In decembrie 2010 am cumparat o usa metalica, problema este ca folia de protectie a fost data jos doar in februarie 2011 cind am observat ca usa are o pata de rugina si in jurul ei este cazuta vopseaua.
Acum cei de la firma care a montat usa spun ca ei au un proces verbal de receptie si ca nu mai este responsabilitatea lor ca usa a inceput sa rugineasca, mai mult nici nu vin sa constate defectul si natura lui, chiar daca este evident ca e o defectiune din fabrica; nici macar in urma unei sesizari scrise.
CE SA FAC?
raspunsul celor de la OPC a fost ca ei nu au specialisti care sa constate astfel de defecte, si-mi recomanda sa solicit vinzatorului o expertiza neutra, cu alte cuvinte ma intorc de unde am plecat -sa ma descurc singur-
trebuie sa revin cu ceva completari pentru a evidentia intreaga istorie...singurul act la care aceasta firma face referire este PV de receptie, insa acel act este semnat de reprezentantii firmei insa nu are stampila iar din partea clientului a semnat unul din muncitorii care erau in acel moment in apartament...nefiind semnat de mine acel act mai este valabil?
Daca nu este semnat de cumparator nu are nicio valoare.
Mergeti la OPC si le spuneti ca este un viciu de fabricatie ci nu un viciu ulterior aparut in urma utilizarii produsului.
Legea 449/2003 stabileste ca orice lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului este considerata a fi existat la momentul livrarii.
Prin urmare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca nimic, nu trebuie sa faca niciun fel de expertiza.
Cei de la OPC ar fi trebuit sa stie acest lucru.
Nu stiam ca exista specializare pentru a observa o pata de rugina...