avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... ce se poate intampla daca:
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

ce se poate intampla daca:

lucrez intrun supermarchet cunoscut pe functia de casier si am facut o fapta nu chiar legala cum ar fi furtul.am dat la cineva cunoscut beneficiind si eu de pe urma acestei chestii.si.nu
nu am fost prins in flagrant dar sau uitat pe bonul ce ramane la ei si au vazut ca am trecut produse fara a fi scanate si m-au chemat in birou unde sub presiune am recunoscut fapta si miau zis ca daca le dau banii inapoi cam 4000 ron si daca le dau informatii pe viitor despre alte tentative de furt ale colegilor nu cheama politia si ma lasa in continuare sa lucrez la casa de marcat ,cea ce sa si intamplat lucrez ca si cum nu sar fi intamplat nimic.credeti ca exista posibilitatea sa le dau banii,sa cheme politia si sa ma aleg cu dosar penal ?avand in vedere ca ei zic ca dovezi sunt. dar de ce credeti ca nu ma u dat deja afara?multumesc.
Cel mai recent răspuns: doberv , utilizator 19:55, 20 Februarie 2011
dovada cea mai clara este ca dvs ati recunoscut fapta. achitati prejudiciul si sa fiti sigur ca ei nu vor face plangere penala impotriva dvs.
pai pare a fi furt .
daca achitati prejudiciul probabil ca lucrurile vor intra in normal sau ei cauta varianta cea mai simpla sa recupereze bani deoarece daca v-ar da in judecata ar dura foarte mult pana sa-si recupereze banii.
asta nu inseamna ca dupa ce isi recupereaza prejudiciul nu o sa va dea afara insa chiar si daca va vor face plangere este foarte importanta recuperarea prejudiciului.
eu sincer nu v-as mai tine la servici daca v-as prinde in aceasta situatie.
succes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură