Buna ziua!
Sunt intr-o dilema referitor la inchirierea/concesionarea unui spatiu ce se afla in proprietatea publica unui consiliu local.
Exista o Hotarare de consiliu local din anul 2000 prin care se aproba scoaterea la licitatie spre inchiriere a spatiului respectiv si care prevede conditiile de inchiriere, nivelul chiriei, durata contractului, etc.
La momentul actual cel care a avut inchiriat acel spatiu a renuntat la contract.
In aceste conditii, pentru a da spre inchiriere altei persoane fizice/juridice acel spatiu (organizarea unei licitatii), mai pot invoca Hotararea CL? binenteles, cu actualizarea nivelului chiriei, folosind rata inflatiei.
Sau trebuie sa aplic prevederile OUG nr 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica?
Se va organiza o noua licitatie.
Dumneavoastra solicitati Consiliului local inchirierea acelui spatiu proprietate publica.
Consilul local, in vederea solutionarii cererii dumneavoastra, va hotara daca imobilul va fi scos la licitatie in vederea inchirierii sau concesionarii si vi se va comunica hotararea.
Multumesc pt raspuns.
Insa, poate m-am exprimat gresit. Cererea exista. Intrebarea este: trebuie data o noua Hotarare de Consiliu Local sau poate fi organizata licitatia in baza vechii hotarari?
binenteles, CL-ul doreste ca spatiul sa fie in continuare dat spre folosinta celor interesati.