Multumesc! Eu am citit Legea 230/2007 si HG 1588/2007, dar nu am gasit nimic legat de schimbarea presedintelui, doar felul in care se numeste; totusi, aceasta schimbare produce niste consecinte, dar nu am stiut ce anume trebuie facut.
@silviu_n
am sa incerc eu sa va explic rationamentul colegului de forum, daca nu va deranjeaza, bineinteles.
1. Nu este prevazut nicaieri faptul ca schimbarea unui presedinte trebuie inregistrata la tribunal. Nici nu vad ce rost ar avea. Cel mult, se trimite la primarie o copie a procesului-verbal prin care a fost ales, pentru evidenta.
2. In principiu, furnizorii trimit factura de utilitati pe adresa presedintelui. In momentul schimbarii acestuia din functie este normal ca facturile sa fie trimise fie pe adresa noului presedinte, fie la cutia postala a administratiei, daca exista.
@silviu_n,
Sigur ca nu este nici-o prevedere legala in acest sens, insa explicatia deriva din practica curenta a as.prop. Atat birourile care se ocupa de as. prop. de pe langa primarii, furnizorii nostri de servicii si utilitati, cat si organele locale ale politiei vor sa stie cui trebuie sa se adreseze (nume prenume, nr. telefon) in relatiile de serviciu si mai ales cine le mai semneaza actele, avand in vedere ca la unele as. prop. conducerea (com. executiv in frunte cu presedintele) se schimba de trei ori pe an (exagerez desigur, dar am auzit astfel de cazuri).
Nu mai spun despre relatiile cu bancile. Ce faci daca ai in banca prima semnatura a unui presedinte care a fost destituit, schimbat, demisionat, decedat?
Mergi si faci modificarile de rigoare. Cum procedezi? A raspuns mai sus dl. moderator. Cam pe-aici ne "invartim" cu explicatiile, dar nu trebuie sa le luati chiar pe bune, puteti functiona si pe "sest", uneori poate fi mai bine. Nimeni nu stie de nimeni, asa ca ce-i aia conducerea as. prop.? N-avem dom'le (asta cand vine cate-un control de la ITM, Sanepid ori Politie - ca de, mai vin si ei, la reclamatii).