avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 452 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... O problema delicata
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

O problema delicata

Buna ziua !

Am o firma infiintata imediat dupa revolutie . Cum atunci se " purtau " buticurile ....asta am facut si eu. In paralel am mers cu facultatea .
In momentul de fata lucrez la o firma maricica si la un moment dat mi s-a cerut sa ma ocup de achizitiile de papetarie.
Cum firma mea inca functioneaza ...... am inceput sa fac achizitiile de papetarie prin firma mea. Oferta mea de pret a fost mai buna decat la toate firmele care ne-au aprovizionat pana atunci. Si au trecut cel putin 2 ani de atunci....
Problema este ca momentan nimeni din firma unde lucrez ca angajat nu stie ca aceasta achizitie se face prin firma mea.
Exista vreo problema din pct. de vedere juridic in ceea ce fac ?
Mentionez ca nu apare specificat in fisa postului ca nu am dreptul sa am o firma si sa fac achizitii prin ea.
Ar fi mai bine ca aceste achizitii sa le fac prin firma unui prieten ?

Multumesc


O zi buna.
Cel mai recent răspuns: sepy , utilizator 12:30, 15 Mai 2008
Normal nu ar fi nici o problema, dar trebuie sa ia grija sa nu fie interpretata aceasta ca un conflict de interese. Dar la firma ta esti asociat unic sau mai exista cineva? Tinand cont ca preturile sunt cele mai bune nu vad care ar fi problema.
Ca sa nu dai nastere la discutii, ai fi putut cesiona firma ta sotiei sau vreunei persoane mai apropiate.
Eu asta as face si in acest moment, pentru daca achizitiile, daca nu se fac prin licitatie, ci prin atribuire directa, care depinde de tine, iti dai seama ce se poate interpreta.
Ar fi pacat sa te coste locul de munca;)
Ultima modificare: Joi, 15 Mai 2008
ContSters20980, utilizator
Asociat unic.