In februarie 2009 am achizitionat un TV de la un retailer important din romania, folosind serviciul lor online.
La sfarsitul lunii februarie 2009 mi-a fost trimis produsul acasa , alegand sa fac plata ramburs.
Intrucat produsul a fost expus in magazin, a venit fara documentatia aferenta.
In urma cu aproximativ 1 luna s-a defectat.
M-am prezentat la unitatea service cu factura si bonul si cu produsul respectiv.
Produsul a fost refuzat la garantie datorita lipsei certificatului de garantie .
Din cate stiu, fiecare comenrciant din romania este obligat prin lege sa dea consumatorului o declaratie de conformitate care acorda automat on garantie de 24 de luni de la data achizitionarii .
Va rog frumos sa imi spuneti daca exista o astfel de declaratie de conformitate , si daca da legea respectiv articolul , pentru a ma putea intoarce la comerciant cu date exacte .
Incercati sa mergeti la reprezentanta firmei producatoare sa discutati cu acestia in legatura cu eliberarea certificatului de garantie la acea data.
Incercati sa faceti dovada comenzii efectuate si a discutiilor avute cu firma respectiva inainte de data primirii televizorului.Din nefericire este culpa dvs pentru ca nu ati facut demersuri inca de la cumparare sa va fie trimis si certificatul de garantie.
mergeti la ei in magazin si rugati sa va dea unul acum. cu dovada plati, ei va au in baza de date...
eu tocmai am schimbat un certificat tot pt un TV cumparat de un retailer care vinde si online dar si in magazine , imi dadusera certificat de la alta firma decat cea producatoare a TV care asigura si garantia. am dus factura, au aruncat certificatul vechi, au complectat altul cu data din factura si datele produsului si gata.
deci, se poate