Buna ziua
am un apartament la parterul unui bloc transformat in spatiu comercial.Am solicitat administratorului o adeverinta ca nu am datorii la asociatie si refuza eliberarea acesteia pana nu schimb teava pluviala din subsolul blocului. Administratorul a fost sesizat de locatarul de la etajul 4 ca i se uda tavanul in jurul pluvialei si a banuit ca eu am schimbat in subsol scurgerea pluvialei in urma cu 5 ani canda am amenajat spatiul comercial.Acest lucru nu este adevarat. Cui ma pot adresa pentru solutionarea problemei?
cerere scrisa la administrator, sa va dea nr de inregistrare si raspuns oficial. daca refuza ii spuneti ca face un abuz si ca mergeti la politie. ceea ce va fi urm pas daca refuza in continuare.
La Politie puteti face reclamatie dar cred ca va pierde-ti timpul asteptand raspunsul lor care sigur va fi : va sfatuim sa va adresati instantei de judecata.
Nu prea are logica repararea pluvialei de la subsol cu udarea tavanului la etajul 4, doar daca nu s-a anulat/infundat aceasta scurgere in timpul lucrarilor de amenajare a spatiului comercial cand poate muncitorii au facut vreo boacana si nu v-au spus nimic. Oricum, verificati personal situatia de la subsol caci nu aveti altfel cui va adresa pentru '' solutionarea problemei''.
Verificarea trebuie sa o faca un instalator adus de administrator. conductele sunt vechi si se deterioreaza. Faza cu et. 4, este aiurea, cred ca acolo alta-i problema, dar ma rog, din acest motiv am zis sa se faca o verificare de catre un meserias...
Apoi pentru adeverinta vorbiti cu presedintele. Admin-ul nu trebuie sa puna conditii.
Presedinte si Comitetul Executiv sunt organele de decizie intr-o Asociatie si nu Administratorul angajat!
Respectiva teava reprezinta proprietate comuna. Constatarea defectului se va face de catre Asociatie, iar in cazul in care sunt necesare reparatii se vor face tot pe costul Asociatiei, urmand ca acestea sa fie recuperate de la toti proprietarii conform L230/2007.