Am mai postat o data acest mesaj, din pacate nu mi-a raspuns nimeni.
Va rog sa-mi dati un sfat, este urgent...Ce sa fac ca sa mi se rezilieze contractul cablu si internet, avand in vedere ca mi-am schimbat domiciliul in alt judet?Sunt obligata de ei sa platec ceva ce nu mai folosesc pt inca 10 luni, adica perioada care a ramas din actul aditional la contract.Chiar nu exista nici o cale sa scap de ei?Mi-au spus ca nu se poate transfera contractul dintr-un judet in altul. Acum eu ce sa fac?Mentionez ca am acum domiciliul intr-o zona in care, din cate stiu, nici nu este RDS. Ce sa fac?Va multumesc anticipat!
Le trimiteti prin posta, cu confirmare de primire un inscris prin care ii incunostiintati ca intelegeti sa denuntati unilateral contractul. Sunt obligati sa ia in considerare denuntarea unilaterala. Eventual depuneti si la ei la sediu un exemplar, luand evident pe altul nr. de inregistrare.
si prin contractul unilateral pot scapa de ei?adica am si eu o situatie asemanatoare si chiar nu stiu ce sa fac...am reinnoit contractul cu ei si trebuie sa imi schimb domiciliul,pot face o cerere de intrerupere,dar aceasta fiind de maxim 3 luni si imi mai raman 3 de platit,pe care nu le vad rostul,ma poti ajuta cu un sfat cva?
Am si eu un litigiu cu cei de la RDS pe care nu stiu cum sa-l rezolv. Am avut un abonament de internet de la i-link (care mai nou a fost cumparat de rds) dar fara sa semnez un contract cu ei. Ei au intregistrat un contract in sistemul lor insa mie nu mi-a fost prezentat acel contract si cu atat mai putin nu l-am semnat. Pe la jumatatea lunii septembrie am primit o informare scrisa de la rds, cum ca ar fi cumparat I-link-ul si contractul meu de internet va fi preluat de catre ei.
Din cauza calitatii slabe a serviciului nu doresc un contract cu RDS-ul, si nici nu vreau sa le platesc vreo taxa de reziliere sau ceva asemanator deoarece eu nu am niciun contract de internet semnat cu I-link si cu atat mai putin cu RDS.
In data de 15 octombrie am facut o crere de intrerupere a serviciului la RDS, la care am numar de intregistrare, insa ei imi factureaza in continuare aceste serviciu.
Am sunat la ei si mi-au spus sa ma duc in sucursala unde mi s-a inregistrat contractul si sa fac o cerere pentru prezentarea contractului, insa avand in vedere ca acel contract nu exista semnat de mine, probabil ma vor amana la infinit, si imi vor factura in continuare un serviciu pe care nu-l doresc
M-am gandit sa nu le platesc, insa nu pot deoarece am telefonie si cablu TV de la ei, si daca nu le platesc toata factura este posibil sa imi taie cablul si telefonul
Cum ar trebui sa procedez sa reziliez acest serviciu de internet?