avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 307 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... sunt platiti salariatii in concediul medical daca ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

sunt platiti salariatii in concediul medical daca firma intra in insolventa?

firma la care lucrez e in iminenta de insolventa;eu sunt in concediu medical normal,dar peste o luna intru in concediu de maternitate,apoi doresc sa intru in concediu crestere copil;intrebarile mele sunt daca primesc banii pe concediile medicale mai sus mentionate si daca firma da faliment in timpul acesta exista pericolul sa nu mai beneficiez de concediu crestere copil?ar fi mai bine daca as intra in somaj? sau ce trebuie sa fac sa beneficiez de toate acestea?
Cel mai recent răspuns: kalyla , utilizator 15:47, 3 Martie 2011
Ce inseamna iminenta? Are o sentinta ? Sau macar un proces pe rol?
Functie de acestea putem raspunde.

In ceea ce priveste concediul medical, atata vreme cat firma functioneaza il veti primi.
nu stiu exact cum sta situatia,dar ei mi-au recomandat ca e mai bine pt mine sa intru in somaj pt ca sigur se va ajunge la insolventa;nu mi-au data detalii la telefon,iar sotului meu asta ia-u spus cand s-a dus sa-mi depuna actele de concediu medical si intiintarea ca sunt gravida;eu am fost pana la 20 februarie in concediu de crestere pt primul copil,apoi pe 21 mi-au facut reintegrarea si pe 22 mi-au dat preaviz de 20 de zile,in care mentioneaza ca pe 25 martie se desfiinteaza postul meu;eu acum sunt acoperita de concediile medicale,dar intrebarea este daca ma primeste sa intru in somaj imediat din concediu medical normal, sau sa duc in continuare concediile medicale la firma ?iar despre situatia firmei pe ce site ar trebui sa intru sa vad daca au depus vreo cerere de insolventa?
multumesc pt raspuns
Parerea mea este ca puteti astepta concediul de crestere si ingrijire.