avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 778 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... e drept?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

e drept?

Am fost angajata cu contract pe perioada determinata la o firma,pe 8 martie imi expira contractul.In luna februarie am fost internata cu o raceala destul de urata,apoi am fost [si sunt ] in medical,sunt in medical pana pe data 12 martie,e normal sa-mi desfaca contractul in aceste conditii?daca da cine imi plateste medicalul in continuare?ce trebuie sa fac?daca intru in somaj ,medicalul mai e valabil?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:38, 5 Martie 2011
Buna seara ,

Societatea este indreptatita sa va inceteze raporturile de munca la expirarea termenului convenit in contractul de munca , chiar daca sunteti in concediu medical .

Plata concediului medical va fi preluata de Cass ( casa de sanatate ).
In cazul in care depuneti documentatia pentru somaj si intruniti conditiile de a beneficia de aceasta indemnizatie puteti depune la ei certificate medicale , ulterioare.
C.i.m. va inceta de drept la data expirarii duratei pentru care a fost incheiat ... concediul medical nu prelungeste durata contractului.
Incetarea c.i.m. in aceasta situatie va da posibilitatea de a beneficia de somaj.

Pentru a beneficia de somaj de la data incetarii raportului de munca trebuie sa depuna dosarul la AJOFM in termen de 10 zile de la aceasta data.
Ultima modificare: Sâmbătă, 5 Martie 2011
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu crestere copil stromelectro stromelectro O salariata are contract pe perioada determinata, data expirarii este 7 februarie 2014. In timpul acesta a ramas insarcinata , urmand ca nasterea sa fie in ... (vezi toată discuția)