avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... RCS-RDS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

RCS-RDS

Am nevoie de niste sfaturi in legatura cu o problema.
In data de 29.09.2010 m-am prezentat la rcs- rds pentru a deveni abonata. am complectat contractul pentru telefonie fixa, internet si cablu tv. Am primit receiver-ul si in data de 7.10.2010 au venit domnii de la rcs-rds si au instalat ce era de instalat.
La abonare mi s-a spus ca voi avea 3 luni gratis si doar incepand cu a patra factura va trebui sa achit.
Au trecut cele trei luni si nu primisem nici o factura.Vorbind la facultate cu colegele, mi s-a spus ca ar fi bine sa verific pe internet cat am de platit ca de obicei, in Cluj, nu ajung facturile la abonati. Cand am ajuns acasa si am intrat pe site sa ma uit nu mi-a venit sa cred: Aveam o factura in valoare de 357 lei si inca 2 facturi, adica nu s-au tinut nici de cuvant cu alea 3 luni gratris. Cand ma uit la data de facturare: Servicii - Ian.2010 - Nov.2010. Ma duc in data de 27.01.2011 la caserie sa vad ce e cu factura aceasta si imi zice doamna de acolo ca este o eroare in sistem, si ca as aparea ca si abonat din anul 1997, an in care firma nu exista si eu aveam doar 7 ani, dar a facut sesizare si se va schimba.Si in legatura cu factura mi sa spus ca se va face si stornarea respectiva. Ma intorc dupa o saptamana pentru ca am vazut pe contul on-line ca stornarea nu sa facut si mi se spune ca ele mai fac o notificare si se va face stornare. Am sunat la servicii clienti, prima data mi s-a spus ca trebuie sa astept ca stornarea se va face. A doua oara cand am sunat mi s-a spus ca eu trebuie sa fac o notificare scrisa si numai atunci se va face stornarea. Ma prezint la caserie si mi se spune ca eu nu sunt nevoita sa fac nici o notificare, desi cine se ocupa cu stornarea cere o nota explicativa. Ma intorc acasa si sun din nou. Mi se spune ca ei nu pot decat sa urgenteze, nu pot face nimic mai mult si am cerut un alt numar unde sa sun si imi spune domnul de la relatii cu clientii ca alt numar nu are sa imi dea eventual sa fac o cerere pentru o audiere/ audienta (nu mai stiu exact cum a spus) la directorul regional. In ziua urmatoare 01.03.2011(dupa ce a trecut o luna si cateva zile de cand am facut prima reclamatie) ma prezint la caserie, unde domnisoara plina de ifose, imi spune ca si pentru acest lucru trebuie sa astept 30 de zile pentru o programare si numai dupa aceea voi putea vb cu el #-o dupa care intreb daca as putea rezilia contractul si mi se spune ca nu pot face acest lucru pana nu se rezolva aceasta stornare.
Am sunat in data de 1.03.2010, apel pe care l-am inregistrat alaturi de ultimele doua din zecile de apeluri..., si mi s-a spus ca a vorbit cu doamna de la departamentul care se ocupa cu stornarea si mia cerut un numar de telefon cum ca voi fii contactata de colegii dansei, lucru care nu sa intamplat inca.
In luna februarie am primit prima factura unde in apare ca si sold precedent 446.3600. M-am prezentat la caserie cu factura si mi se spuna ca am de achitat 493.52 si am intrebat daca pota chita numai factura fara sold precedent si mi se da un raspuns negativ. Nelamurita intreb daca pot sa o platecs si la banca si mi se raspunde ca nu are rost sa o platesc pentru ca suma pe care o voi achita va fi pentru prima fcatura de 357.00.
Am uitat sa mentionez ca din data de 13.02.2010 internetul nu imi mai functioneaza, nu pot apela de pe telefon cam de la inceputul lunii februarie, sunt programe tv pe care nu mai sunt autorizat sa le vizionez (digi tv, digi premium) si pe contul on-line imi apar 5 facturi de plata ultimele 2 fiind pentru perioadele februarie 2010 respectiv martie 2010.

Acum nu stiu ce sa mai fac, unde sa ma duc si unde sa mai sun pentru ca nu vad de ce as achita facturile emise.
Si as vrea sa stiu daca ar trebui sa achit facturiile care mi se emit, avand in vedere ca eu nu beneficiez de serviciile respective.
Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: owlman , utilizator 11:49, 9 Martie 2011
RCS-RDS este o societate de tip “mafiot”. Dispune de clienti dupa cum “vrea muschii ei”. Si eu am suferit un abuz flagrant de la ei. Fiind abonat al lor (in Bucuresti) am facut cerere pentru inchirierea unui decodor HD si am avut surpriza sa ma trezesc, dupa aceea, cu un act aditional semnat in fals prin care mi se schimbau conditiile din contractul initial. Acest act aditional – in copie - l-am putut obtine cu greu, dupa cateva sesizari scrise depuse la casierie (fara raspuns !) si pe net pe site-ul lor ( raspuns telefonic, nimic scris). Deocamdata nu am mai facut nimic pentru a rezolva situatia dar ma gandesc serios la o plangere penala si actionare in instanta pentru a cere reparatii morale, cum eram sfatuiti anterior. Cred ca nu trebuie sa ne resemnam si chiar daca e o lupta inegala nu putem sa inghitim la nesfarsit aceste scandaloase abuzuri din partea societatii RCS-RDS. Totusi, in urma numeroaselor sesizari, si prin interventiile OPC, au fost obligati sa isi mai schimbe proastele obiceiuri chiar daca mai au destule de indreptat in relatia cu clientii.
Poveste veche: sa te fereasca Sfantul sa ai nevoie de departamentul lor de relatii cu clientii.

Puteti incerca fortarea rezolvarii prin metoda scandalului: mergeti la ei (preferabil sediul central din localitate) cu contractul, facturile, o perna si un sac de dormit si anuntati ca nu plecati acasa pana cand problema nu e rezolvata :) Probabil ca va dura cateva ore, timp in care se vor da telefoane peste telefoane, dar ma astept ca scandalul extrem sa deblocheze resurse de creativitate nebanuite in capetele lor seci.

Daca cumva ei cheama vreun gardian sa va dea afara, amenintati cu politia. Daca ei cheama politia sa va dea afara, evidentiati ca nu tulburati ordinea publica, iar politia nu are de ce sa intervina intr-un contract comercial.

Si luati-va concediu pentru acea zi. Mult succes!

PS: Singura data cand am aplicat metoda asta a fost cand au intarziat cateva luni sa-i instaleze maica-mii internet. Dupa jumatate de ora de sprijinit caloriferul, s-a facut programarea pentru sfarsitul saptamanii, si s-a si respectat. Era la Sibiu, cu vreo 6-7 ani in urma si n-au existat tentative de evacuare, nici cu gardieni, nici cu politia, dar m-am gandit la "ce ma fac daca"...
owlman a scris:

Poveste veche: sa te fereasca Sfantul sa ai nevoie de departamentul lor de relatii cu clientii.

Puteti incerca fortarea rezolvarii prin metoda scandalului: mergeti la ei (preferabil sediul central din localitate) cu contractul, facturile, o perna si un sac de dormit si anuntati ca nu plecati acasa pana cand problema nu e rezolvata :) Probabil ca va dura cateva ore, timp in care se vor da telefoane peste telefoane, dar ma astept ca scandalul extrem sa deblocheze resurse de creativitate nebanuite in capetele lor seci.

Daca cumva ei cheama vreun gardian sa va dea afara, amenintati cu politia. Daca ei cheama politia sa va dea afara, evidentiati ca nu tulburati ordinea publica, iar politia nu are de ce sa intervina intr-un contract comercial.

Si luati-va concediu pentru acea zi. Mult succes!

PS: Singura data cand am aplicat metoda asta a fost cand au intarziat cateva luni sa-i instaleze maica-mii internet. Dupa jumatate de ora de sprijinit caloriferul, s-a facut programarea pentru sfarsitul saptamanii, si s-a si respectat. Era la Sibiu, cu vreo 6-7 ani in urma si n-au existat tentative de evacuare, nici cu gardieni, nici cu politia, dar m-am gandit la "ce ma fac daca"...

Am sa va rog sa nu mai instigati alte persoane sa savarseasca fapte contra ordinii sociale ! Daca nu ati fost sanctionat/a pentru ca ati refuzat sa parasiti sediul unei societati comerciale, consider ca ati avut noroc sa dati peste niste incapabili. Chiar credeti ca peste tot sunt astfel de persoane?
E indicata notificarea scrisa prin care ii atentionati ca, daca nu rezolva situatia, va veti adresa instantei de judecata pentru daune materiale si morale. Dupa ce veti vedea reactiile veti aprecia daca e oportun sa duceti la bun sfarsit atentionarea; decat sa ajungeti in situatia de a le plati lor facturile emise cu incalcarea contractului, mai bine platiti un avocat care are sanse mari sa castige, iar onorariul sau va fi recuperat din cheltuielile de judecata (deci nu aveti ce pierde).
Totodata, si sesizarea OPC-ului cu privire la acest caz este indicata - nici in acest caz nu aveti de pierdut ci doar de castigat.
Este evident ca au gresit si nu au de gand sa recunoasca decat daca sunt incoltiti; asta doar pentru ca sunt multe persoane care renunta prea usor la a-si apara drepturile.
Succes!!
@Spirios: Mai exact, la care "fapte contra ordinii sociale" va referiti? Cu trimitere la codul penal, va rog...
Ultima modificare: Marți, 8 Martie 2011
owlman, utilizator

Alte discuții în legătură

Factura rds pt un contract pe care nu il recunosc Sorin09 Sorin09 Buna ziua, Am o situatie pe care o consider abuz din partea operatorului RCS RDS. Voi incerca sa prezint faptele cronologic pentru a va putea face o idee ... (vezi toată discuția)
Nu primesc raspuns la o reclamatie de la rds&rcs Ani_Tatucu Ani_Tatucu Buna ziua, Am facut o revenire in data de 24.07.2014 la sesizarea din data de 12.06.2014 si va informez ca au trecut mai mult de 30 de zile de la reclamatia ... (vezi toată discuția)
Litigiu cu plata facturii cu rds_rcs ceapaev ceapaev Sunt abonat RDS-RCS in Bucuresti,sect.4(cablu,internet,telefonie fixa si tf.mobila).Litigiul meu cu compania de mai sus e legat de telefonia mobila.Contractul ... (vezi toată discuția)