buna ziua,am un punct de lucru declarat la administratia financiara ca si punct secundar(deoarece am avut mai putin de 5 angajati),acum am depasit numarul de 5 angajati si vreau sa scot certificat de inregistrare pentru el.
pentru acest lucru mai trebuie sa scot certificatul de sediu de la administratia financiara sau ma duce direct cu actele la registrul comertului?
si cu acte trebuie sa ma prezint la registrul comertului?
multumesc frumos.
Va trebuie o hotarare a asociatilor prin care declarati ca deschideti un punct de lucru la adresa.... si ctr de inchiriere sau comodat pt spatiul respectiv;
O sa completati la ORC cererile care trebuiesc.
Si declaratia pe proprie raspundere prin care stabiliti ce obiecte de activitate desfasurati acolo.
in certificatul constatator apare ca sediu secundar: punct de lucru conform declartatiei model 3. (asta a fost declarat cand aveam mai putin de 5 salariati) acum ca am 10 oameni ce fac? am auzit variante
1. la administatia de care apartine se duce declaratia 060; certificat constatator si ultimul actul constitutiv cu ultima modificare si declaratia pe propria raspundere ca la acel sediu are mai mult de 5 salariati
2. se depune la administratia de care apartine un dosar pentru eliberarea unui certificat care atesta ca pentru imobilul destinat ca punct de lucru nu a fost inregistrat alt document care sa ateste instrainarea spatiului
3. doar la onrc cu AGA; contractul de inchiriere; dovezi privind sediile secundare ( la ce se refera asta?)
care din cele 3 variante e corecta si pot sa ma incadrez in ea?
multumesc frumos