Am inchis mai multe puncte de lucru la Registrul Comertului, iar intrebarea mea este ce acte imi sunt necesare pentru a le inchide si la Administratia Financiara?
Dupa cate stiu eu (mai ales din practica) ORC-ul transmite aceste date la Administratia Financiara, deci nu trebuie sa declarati la ei inchiderea punctelor de lucru.
Este nevoie sa va prezentati la Administratia Financiara de la fiecare sediu secundar, si sa solicitati eliberarea unui certificat de atestare fiscala din care sa rezulte faptul ca societatea nu inregistreaza pentru punctul de lucru respectiv, datorii catre bugetul de stat.
Cu certificatul de atestare fiscala, insotit de mentiunea eliberata de ORC, declaratia 060 si certificatul fiscal pentru punctul de lucru, in original (daca este cazul), va adresati Administratiei Financiare de la sediul secundar respectiv si solicitati radierea punctului de lucru.
La administratia financiara pentru declararea unui nou punct de lucru avem nevioe de: certificatul de inregistrare mentiuni de la ONRC, incheierea judecatorului delegat, certificatul constatator pt punctul de lucru respectiv, hot AGA, contract de spatiu, CUI si de declaratia de la administratie. Dupa ce il declaram mergem si cumparam registru unic de control de la administratie. Zilele trecute am inregistrat un punct de lucru la administratie si asta mi s-a cerut, dar acum vreau sa inchid cateva puncte de lucru si vroiam sa stiu de ce documente am nevoie.