Buna ziua,in anul 2007 dacembrie m-am angajat la o firma care mi-a facut contract de munca din ianuarie 2008 dar eu nu am dus cartea de munca pana in prezent,cum trebuie sa procedez daca vreau sa-mi fac lichidarea.Si daca puteti sa-mi spuneti cine trebuie sa faca consemnari in cartea de munca si daca acum,cand vreau sa-mi fac lichidarea se mai poate face acest lucru..Contractul de munca a fost inregistrat la fortele de munca si se afla in posesia mea, iar firma nu are angajat un inspector de resurse umane.Pot sa-mi fac lichidarea direct la fortele de munca,intreb acest lucru deoarece nu mai pot sa-l gasesc pe patron sau pe angajatul care a inregistrat contractul.Multumesc anticipat.
Mergeti la ITM si luati legatura cu inspectorul la care este arondat fostul dvs angajator ... sa aveti la dvs o copie de pe c.i.m.
ITM-ul va poate ajuta, in acest sens.
Carte de munca
labuta
acum 6 ani am lucrat la o firma, iar dupa doi ani a fost preluata de lichidatori. Acum lucrez din nou iar eu am nevoie de cartea de munca dar nu mi-o poate ... (vezi toată discuția)