avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... INTREBARE
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

INTREBARE

BUNA ZIUA
IN URMA CU APROX.30 ANI MAMA A VINDUT UNUI VECIN, IN BAZA UNEI CHITANTE DE MINA O SUPRAFATA DE PAMINT.
VECINUL AVEA PUTINA CURTE IN FATA CASEI
NU S-A INCHEIAT UN CONTRACT DE V/C LA NOTAR
CU TOATE ACESTEA VECINUL SPUNE CA A PLATIT IMPOZIT PENTRU SUPRAFATA CUMPARATA CU CHITANTA DE MINA
LA FEL AM PLATIT SI EU DAR PENTRU O SUPRAFATA PE CARE NU O FOLOSESC
INTRE TIMP VECINUL A OBTINUT SI TITLU DE PROPRIETATE INCLUSIV PE SUPRAFATA CUMPARATA
I-AM CERUT VECINULUI SA REZOLVE PROBLEMA IN SENSUL, SA MI SE SCADA DE LA IMPOZIT SUPRAFATA INSTRAINATA
ACESTA A PLATIT UN TOPOMETRIST AUTORIZAT CARE A MASURAT CURTEA MEA SI A FOST GASITA O SUPRAFATA MAI MICA DECIT AM EU IN ACTUL CU CARE A FOST CUMPARATA SUPRAFATA ACUM APROX. 60 ANI
AM MERS LA PRIMARIE CU SCHITA PRIVIND MASURATORILE PENTRU A-MI-SE SCADE SUPRAFATA LIPSA(INSTRAINATA)
AM FOST REFUZAT
PRECIZEZ CA SI EU AM TITLU DE PROPRIETATE, CONFORM ACTULUI DE V/C FACUT LA NOTAR ACUM APROX. 60 ANI,IAR VECINUL NU A SPUS NIMIC IN MOMENTUL IN CARE A MERS LA PRIMARIE PENTRU A-SI DECLARA SUPRAFATA CUMPARATA DE LA MAMA SI A OBTINUT SI TITLU DE PROPRIETATE FARA A DETINE UN ACT DE V/C EMIS DE NOTAR,FAPT CARE MI-SE PARE ILEGAL
VA ROG SA MA INDRUMATI CUM TREBUIE PROCEDAT PENTRU A PUTEA SCOATE DE LA IMPOZIT SUPRAFATA INSTRAINATA DE MAMA
MULTUMESC !

Cel mai recent răspuns: baietzika , utilizator 10:16, 17 Martie 2011
actiune in instanta granituire

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Intrebare(cui ma adresez?) hariton47 hariton47 Am cumparat de curand o proprietate,casa de locuit si curte(cu acte notariale,de V-C).Din pacate granitele limitei de proprietate nu sunt precizate clar,nici ... (vezi toată discuția)
Vinzare teren oanapreda28 oanapreda28 buna ziua va rog sami raspundeti si mie cum sa procedez mama a avut un titlu de proprietate pe un pamint in 1994 printro chitanta de mina a vindut 0,68 h ... (vezi toată discuția)
Se poate ?(studiu de caz) severalexa severalexa BUNA ZIUA UN CETATEAN CUMPARA UN TEREN IN BAZA UNEI CHITANTE DE MINA,DECLARA LA PRIMARIE SUPRAFATA SI PLATESTE IMPOZIT PE SUPRAFATA CUMPARATA. DUPA UN NUMAR ... (vezi toată discuția)