avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Să schimbăm împreună legea Practica studenti - Facultatea de Automatica si ...
Discuție deschisă în Să schimbăm împreună legea

Practica studenti - Facultatea de Automatica si Calculatoare

Buna ziua,

Numele meu este Catalin C. si sunt student la Facultatea de Automatica si Calculatoare. In urma cu cateva zile a venit domnul decan la un curs sa ne anunte ca datorita schimbarilor aduse de Noua Lege a Educatiei, studentii de anul III (trei) sunt obligati sa fac practica de 8 saptamani.
As dori sa adresez cateva interbai:

1. Daca in contractul de studii pentru anul universitar 2010-2011, care a fost semnat atat de noi(studenti) cat si de conducerea facultatii in luna octombrie 2010, perioada practicii este de 30 ore * 4 saptamani, as dori sa aflu daca se poate modifica aceasta perioada.

2. De asemenea as dori sa aflu daca practica trebuie desfasurata obligatoriu in domeniul pe care il studiezi la facultate.

Mentionez ca am cautat in documentul gasit pe site-ul www.edu.ro insa nu am gasit raspunsurile la aceste intrebari.

Multumesc celor care doresc sa ma ajute, cu raspunsuri sau sub orice alta forma (documente, link-uri)

Catalin C.
Din experienta (am un baiat student acolo in anul 3) si sunt aproape de tot ce inseamna pretentiile facultatii, pot sa iti spun ca de 3 ani se fac schimbari in aceasta facultate. Intre inceputul si sfartsitul anului apar noi si noi cerinte.

1-da, se poate modifica, deoarece facultatile au autonomie si asa au inteles sa o aplice
2-da, practica trebuie facuta in domeniu

Nu inseamna ca sunt de acord cu modul de a proceda al conducerii facultatii, dar daca voi studentii va veti uni, poate veti reusi sa schimbati ceva. Trebuie sa se tina cont si de parerea voastra.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură