avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 771 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas student
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas student

Buna ziua!Sunt student si beneficiez de pensie de urmas(pentru anul universitar 2021-2022 am depus adeverinta).Doresc sa renunt la facultatea la care studiez in prezent pentru a sustine admiterea la alta si a incepe studiile acolo(in 2022).As dori sa stiu daca voi primi in continuare aceasta pensie pana la inceputul urmatorului an universitar ,in contextul in care voi renunta la prezenta facultate(practic daca voi primi pensia in perioada din momentul in care renunt pana la 1 octombrie 2022 cand voi incepe studiile la noua facultate).Va multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 19 Decembrie 2021
Matrix999, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:15, 22 Decembrie 2021
Nu veti mai primi pensia din momentul in care renuntati la facultate .
Ultima modificare: Luni, 20 Decembrie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Multumesc!Si voi putea beneficia din nou de pensia de urmas dupa ce am fost inscris la noua facultate?Este suficienta depunerea unei noi adeverinte la casa de pensii?
Ultima modificare: Marți, 21 Decembrie 2021
Matrix999, utilizator
Veti putea beneficia din nou de pensia de urmas dupa ce veti fi inscris la noua facultate
Si este suficienta depunerea unei noi adeverinte la Casa de pensii sau trebuie sa depun din nou dosarul (cu cerere si celelalte acte)?Va multumesc!
Cred ca trebuie depus din nou dosarul ... insa intrebati , mai bine, la Casa de Pensii pentru acte.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studenta anul i si pensie de urmas Florentina Mihaela Florentina Mihaela Fiica mea primeste pensie de urmas.Pana acum, eleva fiind, am dus la Casa de Pensii in fiecare an, pana pe data de 30 septembrie adeverinta eliberata de liceul ... (vezi toată discuția)