avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas, an terminal la facultate
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas, an terminal la facultate

Bună ziua! Sunt studenta in anul 3 (an terminal) la facultate. Beneficiez inca din anul 1 de Pensie de urmas, dupa tatal meu. Am 22 de ani. In fiecare an, in luna octombrie am mers si am depus la casa de Pensii adeverinta care atesta faptul ca imi continui studiile superioare. Intrebarea mea este, daca acum in iulie termin facultatea, o sa primesc pensie si pentru august septembrie, chiar daca ma inscriu la master abia in octombrie? Cu siguranta o sa duc atunci alta adeverință care sa ateste ca imi continui studiile la master. Dar nelamurirea mea este daca primesc pe perioada verii. (Adeverinta pe care am dus o la inceputul ultimului an de facultate spunea ca este "pe un an) deci pana in octombrie 2025..
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 13:15, 19 Februarie 2025
Studenții urmași, în vârstă de până la 26 de ani, au obligația, după caz:
-să depună la sediul caselor teritoriale de pensii - până la data de 25 septembrie - o declarație pe propria răspundere privind continuarea studiilor (model);
-să prezinte caselor teritoriale de pensii – până la data de 25 octombrie - adeverința în original sau copie/electronic din care să rezulte că, în anul universitar în curs, urmează o formă de învățământ superior, organizată potrivit legii;
-să depună adeverința în original la sediul casei teritoriale de pensii – până la data de 25 decembrie 2021.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studenta anul i si pensie de urmas Florentina Mihaela Florentina Mihaela Fiica mea primeste pensie de urmas.Pana acum, eleva fiind, am dus la Casa de Pensii in fiecare an, pana pe data de 30 septembrie adeverinta eliberata de liceul ... (vezi toată discuția)