Buna ziua!
1.Sunt presedinte la o Asoc. de Proprietari, insa eu nu am acces la niciunul dintre actele asociatiei (cheia de la subsol si de la dulapul cu acte o are doar administratorul). Orice act de care am nevoie trebuie sa il solicit, si nu imi este pus la dispozitie - de exemplu, conventiile civile, pe care eu nu le-am semnat!
Puteti sa imi spuneti, va rog, cine si ce acte poate sa pastreze in Asociatia de Proprietari? (mentionez ca, o data pe luna, administratorul ia stampila Asociatiei, cu care certifica la REBU incasarea bonurilor).
2.Daca, la un an de la angajare, administratorul nu a prezentat atestatul dupa incheierea cursurilor de la Primarie (nefiind de meserie si nepracticand anterior administratia), eu pot fi facut responsabil pentru pastrarea in serviciu, desi l-am atentionat oficial (adresa inregistrata) si am adus la cunostinta Comitetului Executiv aceasta iregularitate?
3.Pot fi facut responsabil de pastrarea conventiilor civile ca forma de angajare, desi am atentionat CE de OBLIGATIA incheierii de contracte de munca ?(desigur ca nimeni nu vrea sa plateasca taxe duble, dar nici eu nu vreau sa platesc amenda!!!)
Va cer scuze pentru 'avalansa' de intrebari, si va multumesc pentru lamuriri, de care am mare nevoie! L.E.#-o
Indicat ar fi sa incetam cu solicitarea a tot felul de "rapoarte" administratorului. Consider ca acesta are si asa multe atributii incat sa-si mai piarda timpul cu insiruitul unor lucruri pe hartie. Comitetul stie sau ar trebui sa stie ce face administratorul din sedintele lunare. Daca se tin. Daca cei din comitet se intalnesc doar de Craciun de de Paste... asta nu trebuie sa fie un pacat pentru administrator.